
Διαβάσαμε πρόσφατα στον Τύπο ότι «ο επικεφαλής της Ιταλικής Πολιτικής Προστασίας δήλωσε ότι «θεωρεί πιθανή την κήρυξη κατάστασης έκτακτης ανάγκης σε όλη την χώρα, όπως και την υιοθέτηση περιορισμών στην ύδρευση λόγω της λειψυδρίας».

Σε χθεσινές δηλώσεις του σχετικά με το θέμα που θα έρθει για γνωμοδότηση στο Δημοτικό Συμβούλιο και αφορά τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) για το μεγάλο αντιπλημμυρικό της Καλαμάτας, ο Δήμαρχος Καλαμάτας είπε μεταξύ άλλων ότι στην Διαπαραταξιακή της 5/8/2021 όλες οι προτάσεις που συζητήθηκαν απορρίφθηκαν από τους μελετητές!

Με διαδικασία κατεπείγοντος έφερε η Δημοτική Αρχή στη χθεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής το θέμα «Έγκριση κυκλοφοριακής μελέτης για το έργο “Ολοκληρωμένες παρεμβάσεις αστικών αναπλάσεων και αναβάθμιση κεντρικού τομέα Καλαμάτας”».

Μετά τα τελευταία γεγονότα του παρατεταμένου καύσωνα και των καταστροφικών πυρκαγιών, αλλά και παλαιότερα φαινόμενα όπως πλημμύρες, έντονες καταιγίδες, ανεμοθύελλες κ.λπ., θεωρώ ότι και οι πιο δύσπιστοι πλέον παραδέχονται ότι το κλίμα έχει αλλάξει και οι συνέπειες αυτής της αλλαγής βαίνουν συνεχώς κλιμακούμενες.

Πριν από λίγο καιρό, είχαμε ρωτήσει τη δημοτική αρχή για την πορεία του έργου «Κατασκευή κεντρικού αγωγού ύδρευσης από Πήδημα μέχρι Καλαμάτα» και αν έχει οριστικοποιηθεί η διαδρομή του αγωγού στην είσοδό του στην πόλη.

Στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας συζητήθηκε το θέμα του καθορισμού των δημοτικών τελών και των τελών χρήσης δημοτικών χώρων για το 2021.

Σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου ο Δήμαρχος Καλαμάτας Θ. Βασιλόπουλος, υπερασπιζόμενος τις θέσεις του επί της ΜΠΕ του δρόμου «Καλαμάτα – Ριζόμυλος» (οι οποίες καταψηφίστηκαν στο Δ.Σ. της 24/6/2020 με 22 ψήφους κατά και 15 ψήφους υπέρ), επέκρινε τις μειοψηφίες

Το master plan (Γενικό Προγραμματικό Σχέδιο) του λιμανιού της Καλαμάτας έχει σκοπό την αντιμετώπιση των υφιστάμενων αλλά και των μελλοντικών αναγκών του, ώστε το λιμάνι να ανταποκρίνεται στον αναπτυξιακό του ρόλο.